Piletina sa brokolijem i kukuruzom


 *scroll down for the English recipe*


Volim ova jela koja nastanu od onoga što u datom trenutku imate u kući, ispostavi se da su toliko dobra da ih na dalje redovno spremate. Nikada nisam nešto brokoli volela, ma sve to zeleno me podsećalo na vrtić i čuveni prekuvani kelj i bezukusni spanać u metalnom tanjiru od kojih mi se iskreno povraćalo. Mislila sam ako pojedem nešto tog tipa da ću umreti. I dan danas sa njima imam problem, a polako konzumiram sve više zeleniša i stalno tražim načine da ih lepo spremim i zaljubim se u njih.

brokoli, jela sa piletinom, kukuruz, kuvana jela, piletina, rucak

Brokoli je mama kupovala, spremala ga je za tatu i sebe, dok smo sestra i ja samo gledale, u nadi da nećemo to morati da jedemo. Onda jednog dana ostadoh ja sa piletinom u frižideru koja mi se nikako nije jela u solo varijanti, bez nekih priloga koje bih napravila da mi se slažu uz nju. Otvaram zamrzivač kad tamo kesa kukuruza šećerca i tog omraženog brokolija. Piletina i kukuruz su mi okej al im fali nešto treće te odlučim da je taj dan, dan kad ću brokoli da pojedem makar crkla. Tako nastade ova piletina sa brokolijem i kukuruzom, zavoleh ja njega i ostadoh živa. Sad ga jedem sa slašću, valjda to tako ide, sa godinama.

Za ovo brzinsko, ukusno, a verujem i zdravo jelo biće vam potrebno

500gr pilećeg filea
450gr brokolija
450gr kukuruza šećerca
200ml neutralne pavlake za kuvanje
2 kašike ulja
1 kašičica soli

brokoli, jela sa piletinom, kukuruz, kuvana jela, piletina, rucak

File iseckate na kockice i propržite na ulju u nekom dubljem tiganju ili voku, najbolje bi bilo ako imate neki sa poklopcem. Kada je piletina dobila boju, dodate joj brokoli i kukuruz. Bilo da je sveže ili smrznuto povrće, ne treba ga pripremati pre, samo će dužina kuvanja varirati. Poklopite i ostavite nekih 15 minuta na srednjoj jačini (meni je šporet do 9, spremam na nekih 5). Zatim dodate neutralnu pavlaku, posolite i promešate. Opet poklopite još nekih 15 minuta da se to fino ukrčka. Služite toplo.

brokoli, jela sa piletinom, kukuruz, kuvana jela, piletina, rucak

Chicken with broccoli and corn

500gr chicken breast
450gr broccoli
450gr corn
200ml neutral cooking cream
2 tbsp oil
1 tsp salt

Heat oil in a pan, add chicken chopped in cubes and fry it until golden brown. Add broccoli and corn, cover and cook for about 15 minutes. Whether vegetables are fresh or frozen add them without previous prepare, only cooking time may vary. Add cream and salt, stir, cover again and cook for 15 minutes more. Serve warm.



Comments